2010 m. kovo 22 d.

Pasiaiškinimas

Realiai pateiktas darbuotojo pasiaiškinimas vadovybei.

Pasiaiškinimas dėl nedalyvavimo viename kompanijos renginyje, kuris vyko per išeigines.
Aišku, visų darbuotojų dalyvavimas buvo privalomas.

UAB "N" prezidentui
p. XXX

Pasiaiškinimas


gerb. prezidente,

Kadangi šeštadienis ir sekmadienis yra poilsio dienos, aš taip ir nesupratau, kodėl privalau atsiskaitinėti prieš kompanijos vadovybę dėl to, kaip aš praleidžiu išeigines dienas. Nors, neslėpsiu, man yra malonus toks ypatingas aukštų mūsų kompanijos pareigūnų dėmesys mano kukliai personai, todėl su malonumu esu pasiruošęs patenkinti svetimą smalsumą.
Taigi, šeštadienį aš jokiu būdu negalėjau dalyvauti kompanijos renginyje, nes penktadienį vakare man paskambino sena mano pažįstama ir pasiūlė susitikti. Mes nuostabiai praleidome laiką restorane, o po to nusprendėme važiuoti pas mane į namus. Labai gaila, kad jus domina tik 20-ta diena, nes pats įdomumas buvo 19-tos dienos vakare. Na, bet tiek to. 20-tos dienos ryte atsibudau stipriai pririštas odiniais dirželiais prie lovos ir prisiminiau, kad vėluoju į kompanijos renginį, kuris toks būtinas mūsų kompanijai konsoliduojant visų darbuotojų jėgas pasirinktos strategijos vykdymui. Motyvuodamas korporaciniais kompanijos interesais, aš ėmiau įtikinėti Daivą, kad man būtinai reikia į tuos užsiėmimus ir maldavau atrišti man rankas. Bet ji kategoriškai atsisakė tai padaryti, argumentuodama savo poelgį tuo, kad ji žino daug įdomesnių laiko praleidimo būdų, nei tas renginys. Aš netgi bandžiau reikalauti, kad jinai mane atrištų, bet vietoj atsakymo gavau lengvą plekštelėjimą odiniu bizūnėliu per kairįjį užpakalio pusrutulį ir bučinį į lūpas. Tokiu būdų aš fiziškai negalėjau išeiti iš namų ir pirmąją dienos pusę mes praleidome lovoje užsiiminėdami seksu. Kažkuriuo tai momentu man tai netgi pasirodė įdomiau, nei šokinėti iš medžių ant žemės, bet aš buvau stiprus, vijau šias mintis šalin ir galvojau tik apie savo kolegas, kurie tuo pat metu stiprino savo korporatyvinę dvasią. Artėjant pietums, visas išsekintas (hmm... tik dabar supratau šio žodžio pačią esmę) aš prisiminiau viceprezidento penktadieninį pranešimą, tą patį kuris užsibaigė žodžiais "Šokinės visi !!!". Laimei, idėja pašokti palaikė ir mano partnerė ir aš su ypatingu užsidegimu ėmiau pildyti viceprezidento nurodymus. Mes be pertraukos šokome visą antrą dienos pusę. Kadangi paliepime nubuvo tiesiogiai nurodyta, kokius šokius derėtų šokti šeštadienio popietę, tad repertuarą sudarinėjau aš pats. Mes šokome sambo, rumbą, salsą, polką, valsą, repą, hip hopą, mažųjų gulbių šokį, didžiųjų gulbių šokį ir netgi žemutinį breikdencą lovoje. Taip kad viceprezidento nurodymai buvo išpildyti iki smulkmenų. Tikiuosi šito pasiaiškinimo pilnai užteks. Reikalui esant esu pasirengęs pateikti detalesnį aprašymą su nuotraukomis ir video juostomis. Gaila, kad domina tik 20-ta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą